.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين كارگاه مديريت بحران قطب شمال كشور

به ميزباني ساري نخستين كارگاه مديريت بحران قطب شمال كشور از امروز تا 2 بهمن ماه انجام مي‌شود.

نخستين كارگاه مديريت بحران قطب شمال كشور به صورت عملياتي از صبح امروز آغاز و تا 2 بهمن ماه ادامه دارد.

در اين كارگاه آموزشي نيروهاي مرتبط با اورژانس شمال كشور به اضافه نيروهاي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي شمال كشور حضور دارند.

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مازندران در حاشيه برگزاري اين كارگاه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: كشورمان جزو مناطق حادثه‌خيز محسوب مي‌‌شود و مازندران نيز از جمله استان‌هاي كشور است كه تقريبا تمام انواع حوادث در آن اتفاق افتاده است.

سبحان بهرامي با اشاره به اينكه تجربه‌هاي زيادي در اين زمينه‌ها به دست آمده است خاطرنشان كرد: بر اساس نظام بين‌الملل و وجود مشكلات كشور وزارت بهداشت در دهه اخير به موضوع حوادث توجه بيشتري كرده است.

وي با اشاره به اينكه يكي از اين كارها قطب‌بندي سيستم سلامت به ويژه اورژانس در كل كشور بوده است، يادآور شد: بر اين اساس وزارت بهداشت كشور را به 9 قطب تقسيم كرده است.

وي با اعلام انتخاب مازندران به عنوان مركز قطب شمال كشور بيان داشت: دانشگاه علوم پزشكي مازندران در اين امر كار سياستگذاري و نظارت بر عملكرد ساير دانشگاه‌هاي علوم پزشكي استان‌هاي شمالي را در حوادث بر عهده گرفته است.

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي مازندران اظهار داشت: مازندران در اين زمينه به عنوان استان معين در مخاطرات استان تهران محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه در نخستين كارگاه مديريت بحران قطب شمال كشور اورژانس شش دانشگاه علوم پزشكي شمال كشور حضور دارند، اضافه كرد: اين كارگاه به مدت چهار روز در ساري برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين كارگاه آموزشي تمرين اجرايي مديريت بحران ارائه خواهد شد.

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان مازندران ابراز اميدواري كرد: در پايان اين كارگاه تمام دانشگاه‌ها در موضوع سلامت روان در زمان بحران برنامه‌هاي اصلي از پيش تدوين شده داشته باشند.

وي در پايان گفت: مانورهاي عملياتي را در اين كارگاه آموزشي برنامه‌ريزي شده است تا در صورت بروز حادثه بتوانيم با بهترين كيفيت خدمات رساني كنيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.